Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zadávání a plnění úkolů v 3D prostoru pro více uživatelů
Kudlač, Boris ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření systému pro zadávaní a plnení úkolů v 3D prostoru pro více uživatelů, konkrétne pro projekt TankGame. Tento projekt je simulací boje tanků a práce do nej přidává možnost zadávat a detekovat libovolné úkoly pro hru jednoho i více hráčů. Zároveň demonstruje tyto možnosti na konkrétním příklade, implementováním soubojového módu hry pro více hráčů.
Zobrazování a interakce objektů umístěných do 3D krajiny
Koza, Tomáš ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit systém powerupů (3D objekty) pro program TankGame. Práce obsahuje teoretický základ pro zobrazování objeků v 3D scéně, popisuje techniky používané při zobrazování těchto objektů. Dále poskytuje přehled procesu renderování 3D scény a popis implementace konkrétního zobrazovacího stroje v programu TankGame. Na závěr popisuje implementaci konkrétního systému zobrazovaných objektů (powerupů) pro program TankGame.
Načítání GIS dat z databází projektu TerraGear
Samia, Michel ; Herout, Adam (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací systému pro poskytování, načítání a zobrazování geografických dat z databází projektu TerraGear s využitím knihovny SimGear. Systém zpřístupňuje digitální model terénu uložený v souborech ve formátu Binary TerraGear skrze jednoduchý aplikační protokol nad protokolem TCP/IP a zobrazuje jej pomocí knihovny FreeGLUT.
Načítání GIS dat z databází projektu TerraGear
Samia, Michel ; Herout, Adam (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací systému pro poskytování, načítání a zobrazování geografických dat z databází projektu TerraGear s využitím knihovny SimGear. Systém zpřístupňuje digitální model terénu uložený v souborech ve formátu Binary TerraGear skrze jednoduchý aplikační protokol nad protokolem TCP/IP a zobrazuje jej pomocí knihovny FreeGLUT.
Zadávání a plnění úkolů v 3D prostoru pro více uživatelů
Kudlač, Boris ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření systému pro zadávaní a plnení úkolů v 3D prostoru pro více uživatelů, konkrétne pro projekt TankGame. Tento projekt je simulací boje tanků a práce do nej přidává možnost zadávat a detekovat libovolné úkoly pro hru jednoho i více hráčů. Zároveň demonstruje tyto možnosti na konkrétním příklade, implementováním soubojového módu hry pro více hráčů.
Zobrazování a interakce objektů umístěných do 3D krajiny
Koza, Tomáš ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit systém powerupů (3D objekty) pro program TankGame. Práce obsahuje teoretický základ pro zobrazování objeků v 3D scéně, popisuje techniky používané při zobrazování těchto objektů. Dále poskytuje přehled procesu renderování 3D scény a popis implementace konkrétního zobrazovacího stroje v programu TankGame. Na závěr popisuje implementaci konkrétního systému zobrazovaných objektů (powerupů) pro program TankGame.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.